יום רביעי, 11 ביולי 2012

רגע ההתעוררות בבוקר


מיד יום כשהשמש עולה והבוקר מופיע אנו מתעוררים ליום חדש נוסף אנו מבצעים את אותן פעולות שגרתיות שאנו רגילים לעשות, צחצוח השיניים,לבישת הבגדים והתכוננות ליציאה אם לעבודה ואם בליווי הילדים לביה"ס, כל אחד עם המרוץ הפרטי שלו. אנו ממהרים ועסוקים בפעילות מהירה ולחוצה של כל הפעולות השוטפות ללא הפסקה . הלחץ הזה גורם לנו במודע או בתת מודע לחוש כלפי שעות הבוקר תחושות של עול וחששות מחוסר הספקים.
אם נתבונן לרגע ונחשוב נבין עד כמה גדולה ההחמצה ועד כמה ההפסד שלנו רב. בשעות הבוקר הרעננות שלנו ושל היקום כל כך מוחשית ומשרה רוגע שיכול ללוות אותנו לאורך כל היום . ציוץ הציפורים בשעות המוקדמות כשעדיין חשוך מעט ושקט עם זריחת השמש שאחר כך יכולים להביא להשראה חזקה מאד על כל ההתנהלות שלנו לאורך היום .מזג האויר הצונן לעומת חום הכבד במשך היום הקייצי הוא מקור השראה אדיר, וכל זאת אם אכן אנו מתייחסים ומנסים לחוש ולשמר את האוירה וההשראה הזו לפני ביצוע המטלות.


מלבד ההנאה וההשראה עליה ציינו היקיצה המוקדמת תתרום לנו זמן שהוא המצרך היקר והנחוץ ביותר לשעות אלו של הבוקר,שעה נוספת של בוקר תוסיף לנו בעצמה רוגע והתנהלות מתונה יותר עם פחות חששות של הספקים.


נסו מספר ימים לקום בשעות מוקדמות אלו וללא ספק תרגישו בהבדל.
נשמח מאד אם תשתפו אותנו  בהבדלים אחרי מספר ימים אלו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה