יום חמישי, 12 ביולי 2012

רגע מנוחה בצהריים


מידי יום כשמגיעה שעת הצהריים ואנו מסיימים עם המטלות שאנו רגילים לבצע מידי צהריים אנו זקוקים לרגע של מנוחה,רגע של מנוחה ומרגוע מהמרוץ של היום. ישנם כאלה שקריאה או פינוק קטן של מאכל אהוב או כל תחביב אחר יסייעו להם ברצון של המנוחה וימלאו את הצורך של ההפסקה.עצם המציאות של עצירה מסדר היום והתאווררות קלה ימלאו אותם באנרגיה.
  אך ישנו את החלק השני של אלה שחייבים את התנומה האמיתית ,את ההירדמות ממש של חצי או שעה. לכל אחד ואחת יש את ההרגל הקבוע שלרוב הוא תמיד מבצע .המציאות הזו משותפת לכל סוגי ההפסקות ומנוחות למיניהם, הקביעות. 
כשיש לאדם התנהלות קבועה והרגלים שמבצע באופן דומה וקבוע מידי יום זה מקנה לו תחושת ביטחון תחושה שהוא מוגן ויש לו את הצורכים שלו בהישג יד.זאת בנוסף לאנרגיה שהוא אכן מקבל מההפסקה והאוורור. (מבחינה בריאותית ישנם מחקרים רבים שהגיעו לאחרונה למסקנה שלא לישון בצהריים ושבריא יותר לנוח ללא הירדמות)
לאנשים קשה מאד לשנות הרגלים בפרט בדברים קבועים שחוזרים על עצמם מידי יום. גם לאנשים הקולים ביותר אלה שזורמים בקלות עם כל שינוי ,גם להם יש את ההרגלים הקבועים שלהם. מכל אחד אפשר לשמוע את המילים אני רגיל ככה ,אני תמיד עושה ככה, מכל הסוגים תוכלו לשמוע את ההצהרות האלה. וזה חיובי מאד היות וצריך שיהיה לבן אדם קו שלו אישי עם דרך משלו שהוא יודע שהיא שייכת לו . המודעות הזו מצוינת ואין צורף להילחם בה.
נשמח מאד אם תקדישו מזמנכם לשתף אותנו בהרגלים קבועים שיש לכם במשך היום שלא תוותרו עליהם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה